HTML

Mobilitás

Sokáig skizofréniának gondoltam, hogy ugyanúgy érdekel a tömegeket mozgatni képes személyszállítás és a némelyek által önzésnek nevezett autózás-motorozás. Aztán nagy keservesen megtaláltam a közös hasznukat: mindkettő mozgékonnyá, azaz társadalmi vagy nemzetgazdasági szempontból hasznosabbá teszi az egyént. Ez tehát a két fő téma. No meg persze alkalomadtán eszembe jut más is; ha nem bírom benntartani, leírom azt is.

Friss topikok

2010.05.28. 13:50 Jermann Kálmán

Széchenyi a Gyimesekben

Mostanában finoman szólva is hanyagolom e naplót, de közben ide buzgón írogatok: www.iho.hu.

Most konkrétan a Csíksomlyó expressz gyimesi kirándulásáról, a kivételesen meredek emelkedőjű vasútvonal leküzdéséről a 13 kocsis szerelvénnyel, illetve az összesen 23 ezer lóerős három mozdonnyal. Amiből előbb egy, majd ahogy jött a kaptató és sok szűk ív, akkor már kettő dolgozott. Közülük a korábban mellőzött Széchenyi-Taurus fellépése érdekelt a legjobban, és ha önt is, keresse itt: 

 

Széchenyi a Gyimesekben - 31 kép, némi szöveges magyarázattal.

 

Szólj hozzá!

Címkék: közösségi közlekedés indóház


A bejegyzés trackback címe:

https://jermann.blog.hu/api/trackback/id/tr472037932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása