És persze a nulla: ennyire terjedtek el hazánkban a másfelé méltán népszerű négytengelyes motorkocsik és motorvonatok. Bezzeg Britanniában, Németországban, Franciahonban és Itáliában nagyon is. Egy-egy példát hozunk a sorolt országokból, eltérő (4, 3, 2, 1) kocsiszámú H0-s modelleken keresztül.
Az Indóház magazin internetes változata közli a négy fenti motorvonatról készült háromrészes cikksorozatot.
Négy, kettő, három, egy... 1. rész.
Négy, kettő, három, egy... 2. rész.
Négy, kettő, három, egy... 3. rész.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kovacsla 2011.03.20. 17:09:01
Jermann Kálmán · http://jermann.blog.hu 2011.03.20. 17:49:56
Az 5147-es pedig csak 1992-től állították forgalomba, így kiesik a gyűjtött korszakból.
Így is érdekelne? :-)
Kovacsla 2011.03.20. 18:12:52
iho.hu/~ihohu/media/indomedia/cikkfoto/2011/01/110108_5047/OeBB_5047_032_STLB_VT_52_5047_402_in_Enzesfeld.jpg
Jermann Kálmán · http://jermann.blog.hu 2011.03.20. 18:54:43
Ha így összejöhetnének, én is tudnék kérni hozzájuk egy GYSEV-es 5047-est és egy 5147-est. :-)
Kovacsla 2011.03.20. 19:01:48
Jermann Kálmán · http://jermann.blog.hu 2011.03.20. 20:24:02
Kovacsla 2011.03.26. 17:19:02
Jermann Kálmán · http://jermann.blog.hu 2011.03.27. 12:02:06
Benbe · http://www.benbe.hu 2011.03.27. 18:34:46
Viszont motorkocsigyűjtő (és kutató) szenvedélyed megsüvegelendő!
Jermann Kálmán · http://jermann.blog.hu 2011.03.27. 19:45:47
Vagyis 40 esztendővel később érkezett meg hozzánk a koncepció, ha a szériagyártást vesszük figyelembe.
Hát igen, kissé mániává vált a motorkocsi és -vonatgyűjtés. Ez a négyféle kis töredéke a flottának, szóval lesz még miről írni. :-)